Få hjelp til å aktivere ditt medlemskort og laste ned vår app
For å samle bonus ved kjøp av varer og tjenester hos våre samarbeidspartnere, må medlemskortet ditt være aktivert. Bonusen du sparer opp kan du enkelt overføre til din bankkonto.
4.mar 2020Hvordan samle bonus?
For å samle bonus ved kjøp av varer og tjenester hos våre samarbeidspartnere, må medlemskortet ditt være aktivert. Bonusen du sparer opp kan du enkelt overføre til din bankkonto. Du må aktivere kortet ditt FØR du laster ned GOBB-Appen og tar den i bruk.
For å få bonus må du først opprette en bruker på Min side, og aktivere medlemskortet.
Slik logger du inn på Min side:
-
Første gang du logger inn klikker du på «Registrer bruker»
-
Tast inn e-post eller telefonnummer som er registrert hos GOBB, og lag ditt eget passord. PS! Det er viktig at du bruker det tlf nr eller epostadresse som er registrert hos oss. Hvis ikke vil du ikke kunne få registrert deg. Ta i så fall kontakt med oss.
Hvis du er eller har vært styremedlem i et av våre borettslag eller sameier, har du opprettet en bruker tidligere, om du har vært logget inn i Portalen. Dette er samme innlogging som du nå kan bruke for å administrere medlemskapet ditt.
Etter at du har opprettet en bruker på Min side, klikker du på knappen «Aktivér medlemskortet». Ved å aktivere medlemskortet godtar du betingelsene for medlemskap og tar del i fordelsprogrammet som gir deg bonus i tillegg til rabatt hos våre samarbeidspartnere.
Viktig! Husk å legge inn ditt kontonummer.
For å få bonus hos våre samarbeidspartnere er det viktig at du legger inn ditt betalingskort (bankkort/debetkort/kredittkort) på Min Side. Da samler du automatisk bonus når du betaler med kortet.
Fra nå av vil du kunne se din oppsamlede bonus på Min Side. Du kan overføre bonusen til din bankkonto når du selv ønsker det, så lenge beløpet er over 100 kroner.