Forvaltningstjenester


forvaltningstjenesterForvaltningsavdelingen i Gjøvik og Omegn Boligbyggelag består av konsulenter med mange års erfaring innen boligforvaltning. Vi besitter høy faglig kompetanse ved etablering av boligselskaper, samt daglig forretningsførsel for disse.

Vår kompetanse og kunnskap er bygget opp gjennom lang erfaring – med historie helt tilbake til 1946.

Vi kan tilby følgende tjenester

  • Etablering av nye boligselskap (vedtekter, avtaler, tinglysning, fordelingsnøkler/økonomiske forutsetninger etc.)
  • Forvaltningstjenester
  • Rådgivningstjenester med fast konsulent og personlig oppfølging
  • Regnskaps- og økonomitjenester Innkreving av felleskostnader
  • Organisering av generalforsamlinger/sameiermøter, trykking av årsberetning etc.
  • Tekniske tjenester (vedlikeholdsplaner, prosjektledelse, bistand HMS/Internkontorll m.m.)
  • Kursvirksomhet for tillitsvalgte
  • Kontinuerling oppdatert informasjon gjennom BR-Nytt, medlemsblad og hjemmesider

Andre forvaltningstjenester som f.eks. effektuering av styrevedtak, overdragelse av leiligheter/garasjeplasser, leilighetsopplysninger til meglere/banker, meldinger/oppgaver til offentlige myndigheter, lønn til ansatte, forsikringsordninger, oppfølging av forsikringsskader, innkjøpsordninger, produksjon av informasjonshefter (boligselskapsinfo), egne internettsider etc.

Ta gjerne kontakt med vår forvaltningsleder Jøran Martinsen på tlf. 902 28 192.

Vi skreddersyr en forretningsfører avtale!

Bli medlem

Meld deg inn i dag. Eller kjøp medlemsskap i gave

Medlemsfordeler

Å være medlem i GOBB gir deg mange fordeler. Les om alle her.

Følg oss på Facebook

Få med deg de siste nyheten på vår Facebook-side

Skal du på høstferie? Sjekk hotell for medlemmer


Skal du på høstferie? Sjekk Hotell for medlemmer Med Hotell for medlemmer får du i snitt 20 ...

Spar penger på forsikring


Bilforsikringskalkulator + 18 % samlerabatt Prøv Norges raskeste bilforsikringskalkulator på www.forsikringformedlemmer.no og få tilsendt et pristilbud. ...